Jørgen:

Jeg er køkkenleder og arbejder med at lave god nærende, vel smagende middagsmad til 230 elever og personale, Jeg vægter meget højt, at maden er økologisk, at mindske madspild og at mindske CO2 trykket, f.eks. ved at bruge mindre kød.

Jeg underviser i madkundskab. Jeg er selvlært kok, og brænder for god, enkelt velsmagende økologisk mad.

Jeg har arbejdet mange år i forskellige økologiske storkøkkener, først og fremmest på Vestjyllands Højskole, som har været det førende højskole køkken i Danmark siden 1994. Her har jeg været fastansat i 5 år og været fast tilknyttet vikar i 20 år, desuden har jeg arbejdet på Brandbjerg Højskole, Gothenborg og Madselskabet i Silkeborg.

Jeg har også haft min egen cafe og forsamlingshus i Gedved kulturhus,

Jeg har også i mange år lavet mad til fester, kurser og større arrangementer.

Jeg er god til at lave kødmad, mit speciale er enkelt mad i store portioner og vegetarmad.

Desuden er jeg uddannet pædagog i Odense 1989