Cenk

Jeg startede på friskolen i december 2016 i virksomhedspraktik og som vikar. Jeg blev fastansat i 2017.

Jeg er uddannet som semitisk filolog med speciale i mellemøstlige sprog og islamisk kultur. Jeg har tidligere arbejdet på en anden friskole i Århus i 5 år.

Jeg brænder for at undervise i især matematik, engelsk, samfundsfag og dansk. Jeg elsker friskolens fokus på ligeværd og at børnene bliver involveret i undervisningens indhold. Det er også meget vigtigt for mig, at børnenes trivsel og glæde vægtes mindst lige så højt som det faglige; der dannes nemlig meget stærke og varige relationer.

Jeg bor lige på den anden side af søen i skønne Brabrand med min fantastiske familie; min kone Katrine og vores tre børn. Mine to yngste børn går også på Århus Friskole – og de elsker deres skole.